Odpowiedzi

2010-03-11T15:05:01+01:00
2) 60km2(kwadratowych) nie ma za co ;P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:28:15+01:00
Zad 1
1cm - 24 0000 cm
1cm - 24 00 m
1cm - 2,4 km
x-60 km

x=1cm * 60km kreska ułamkowa i pod nią 2,4 km

km się wykreśla ponieważ się redukuje

x=60cm kreska ulamkowa pod nia 2,4
x=25cm
odp Na mapie w skali 1do 24 0000 odległość wynosi 25 cm


Zad 2

1km - 75 0000 cm
1km2 - 7,5 km2
8cm2 - x

x= 7,5km2*8cm2 kreska ułamkowa i pod nią 1cm2
cm2 się zkresla i zostaje
x=7,5km2*8 kreska uł pod nia 1
x=60km2
odp: Rzeczywista powierzchnia lasu wynosi 60km2