Marek ma banknoty o nominałach 100 zł i 10 zł razem ma 9 banknotow. Policzył ze gdyby banknotow stuzłotowych mial tyle co dziesieciozłotowych a dziesieciozłotowych tyle co stuzłotowych to w sumie mial by o 90 zl wiecej. Ile pieniedzy ma Marek?

2

Odpowiedzi

2009-10-24T10:14:37+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T10:17:29+02:00
Ma 4 stuzłotowych
ma 5 dziesięcio złotowe
co sie równa 450 zł

bo

policzył że bendzie miał 5 stuzłotowych
i 4 dzisięcio złotowe to suma 540
a 540 - 450 =90 zł