Odpowiedzi

2010-03-11T15:08:24+01:00
Dysk fizyczny to po prostu dysk, urządzenie które służy do przechowywania danych
2010-03-11T15:09:09+01:00
Inaczej dysk twardy, dysk który masz zainstalowany w obudowie komputera.
Najlepsza Odpowiedź!
  • GKS
  • Początkujący
2010-03-11T15:24:47+01:00
Twardy dysk –(dysk fizyczny) jeden z typów urządzeń pamięci masowej, wykorzystujących nośnik magnetyczny do przechowywania danych