Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:07:00+01:00
Dnia 14 marca 2010 r przy ul.Spalskiej w Łodzi zagniął pies rasy shit-su. Wabi się Rofii . Na szyi ma czerwoną obrożę z adresatką.kolor biło czarny
na Pieska czeka dziecko.
uczciwego znalażcę proszę o kontakt pod nr tel 678543256
PRZEWIDZIANA JEST NAGRDODA PIENIĘŻNA !
60 4 60
2010-03-11T15:07:02+01:00
Ogłoszenie
Uwaga dnia 16.03.10 zaginął pies rasy jamnik.
Pies ma nad lewym uchem dość dużą plamkę.Ostatni raz był widziany w parku przy ul.Słonecznej.
Dla szczęśliwego znalawscy przewidziana jest nagroda pieniężna.
Oto nr tel: 5486448515
45 4 45
2010-03-11T15:22:24+01:00
UWAGA!Dnia 11marca przy ulicy Dąbrowskiego w Częstochowie zaginął szczeniak-kundelek.Pies jest czarny, ma białą plamkę na lewym uchu i wabi się Reks.Na uczciwego znalazcę czeka nagroda.Proszę o kontakt na numer tel.608 957123 lub pod adresem Dąbrowskiego 18 m 6. Z góry dziękuje!
25 4 25