Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:11:31+01:00
Witaj
dane s=0,42 km = 420m, t=1min= 60s,
szukane vśr
vśr = s/t = 420m/60s = 7m/s
vśr = 0,42km/1min = 0,42km/[1/60]h = 0,42km *60/h = 25,2 km/h

......................pozdrawiam
  • mag7
  • Rozwiązujący
2010-03-11T15:12:09+01:00
S=0,42km
t=1min.=1/60h
V=s/t
V=0,42/ 1/60
V=0,007 km/h
Średnia prędkość wynosi 0,007 km/h.
1 5 1
2010-03-11T15:16:49+01:00