Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:11:30+01:00
1.
1kg=1000g
200mg=0.2g

1000g :0.2g=5000

odp. Potrzeba 5000 pszczół by zrównoważyć 1kg


2. 620 x (30cm x 40cm)=744000cm²
20cm x 30cm=600cm²

744000cm² : 600cm²=1240

odp.Potrzeba 1240 płytek
30 4 30
2010-03-11T15:26:28+01:00
1.
1kg=1000000mg
1000000÷200=5000
Odp.5000 pszczół zrównoważy odważnik jednokilogramowy.
2.
30*40=1200
1200*620=744000
20*30=600
744000÷600=1240
odp. te podłogę można ułożyć z 1240 płytek o wymiarach 20cm×30cm
9 3 9