Odpowiedzi

2010-03-11T15:13:42+01:00
Ile to jest 92,35 zł i macie upust w wysokości 0,2 kosztu 10 zestawów?

92,35*10=923,50zł.- koszt 10 zestawów
923,50*0,2=184,7-upust
923,50-184,70zł=738,8 - cena
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:13:48+01:00
92,35 :5= 18.47
92.35-18,47=73,88
2010-03-11T15:46:39+01:00
92,35 × 10 = 923,5
923,5 × 0,2 = 184,7
923,5 - 184,7 = 738,8
Odp: Jeden zestaw kosztował 738,8 zł

Pozdro:)