Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:14:13+01:00
Marzę o dużym domu z basenem. Mój dom bedzie niebieski. W tym domu będzie 5 pokoi, 2 łazienki i kuchnia. Mój pokój bedzie wielki. W środku będzie łózko, szafa, biurko, komputer, odtwarzacz CD i duze lustro. Mój pokój będzie zielony. Lubię ten kolor. W pokoju moich rodziców będzie duże łóżko, szafa i lustro. W pokoju mojej siostry będzie łóżko, szafa i biurko.W kuchni będzie lodówka, kuchenka gazowa, stół i krzesła. W ogrodzie będzie dużo kwiatów i drzew. Basen będzie blisko mojego domu. Ten dom musi byc piekny. A w domu chce mieć robota , który będzie za mnie sprzątał, no i oczywiście nie moze zabraknąć rzeczy które będa przychodić na załowanie do mnie.
2010-03-11T15:15:53+01:00
W moim wymarzonym domu były by następujące rzeczy: robot,który by sprzątał, robot pracuś, który by odrabiał staranie i pomagał w lekcjach, garderoba, która wchodząc do niej nakładała by na osobę automatycznie ubranie, lodówka . która by robiła nam smaczne i wymażone śniadania.