Odpowiedzi

2009-10-24T10:20:14+02:00
Gdy stoimy np w korku.
Bo zabija głód . ;DD
3 1 3
2009-10-24T10:21:25+02:00
Dla poprawy humoru. Wiadomo, że czekolada poprawia humor :) Warto mieć przy sobie coś słodkiego, bo nie możemy przewidzieć kiedy nas ktoś wkurzy :P
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T10:21:50+02:00
Batonika lub czekoladkę warto jest mieć przy wszelkiego rodzaju wysiłkach fizycznych ponieważ po zjedzeniu dostajesz cukier i regenerują ci się siły.Równie dobrze jest zjeść czekoladę czy oddawaniu krwi czy po omdleniu przy wszelkich osłabieniach.
No i wszędzie gdzie wiesz że będziesz długo przebywać by sie pożywić:).
4 5 4