Odpowiedzi

2010-03-11T15:21:55+01:00
W mieście jest wiele ciekawych miejsc. Można spotykać się w różnych miejscach z przyjaciólmi. W ówczesnych czasach było też wiele ciekawych miejsc. Były nimi biblioteki w których można było znaleźć ciekawe książki. W parkach widziało się wiele pięknych widoków które zachęcały do tworzenia różnych dzieł. W restauracjach lub gospodach spotykało się wiele podróżników których dzieła można było spisać. Można było kupić w miastach szybko wiele potrzebnych rzeczy do pisania takich jak papier, tusze, pióra.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:28:42+01:00
Drogi Janie Kochanowski.
Chciała bym panu opowiedzieć co nieco o życiu w mieście. W brew pozorom życie w mieście jest bardzo fajne. Pierwszym argumentem jest bardzo dużo różnych zajęć. Można iść np. do kina, teatru, galerii handlowych . Każdy znajdzie coś dla siebie. A na wsi raczej nie ma takiej możliwości. Miasto wieczorem jest idealnym miejscem na spotkania z przyjaciółmi, uroczyste kolacje w restauracji czy też na wypad na zakupy . W mieście odbywają się różne koncerty, zabawy. Jest to jakby całkiem inny świat niż wsie. Na wsi nie ma tylu miejsc do zabawy. Najczęściej do miasta udajemy się na zakupy . Ludzie mieszkający poza miastem często mówią "jadę do miasta na zakupy" . Podsumowując miasto jest miejscem spotkań, zabaw, sklepów.
1 5 1