Odpowiedzi

2010-03-11T15:20:18+01:00
Moja koleżanka jest nieszczera i niesłowna. Nienawidzę, gdy ktoś mnie oszukuje i mówi nieprawdę. Niedawno byłam chora i nie chodziłam do szkoły. Wtedy Ala nie dała mi notatek z lekcji. Nie powiedziała, że niedługo mamy nauczyć się wiersza na pamięć. Zachowała się bardzo nieładnie. Jak mogła nie pamiętać o pracy domowej? Między nami zapanowała niezgoda. Bardzo się niepokoiłam, że pani wstawi mi ocenę niedostateczną. Jestem nie najlepszą uczennicą, ale staram się wykonywać swoje obowiązki nienagannie. Dodatkowo pomagam w domu mojej babci, która niedomaga na nogi. Ona tak jak i ja nie lubi niesłownych osób.
16 3 16
2010-03-11T15:22:17+01:00
Nie lubię poniedziałku. Nie chcę jutro iść do szkoły. Nie jestem najlepiej przygotowany do dyktanda nie mówiąc już o klasówce z matmy. Nie wiem, co zrobić. Na myśl o jutrzejszym dniu nie mam apetytu.

(nie z czasownikami piszemy osobno)
Niełatwo mi się do tego przyznać, lecz nie znam zasad ortograficznych. Jest mi z tego powodu niemiło. Jednak nie martwię się na zapas, bo przecież jutro nie ma dyktanda. Nie pamiętałam o jutrzejszej kartkówce dopiero Ola mi przypomniała. Nie lubię jej zbytnio lecz i tak jej podziękuję. Nie chce mi się jutro iść do szkoły.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:22:24+01:00
Wiosenne Przebudzenie:)
Jak zwykle nie wstałam na czas i nie spuźniłam się na autobus.To był cud bo nie idąc a jadąc autobusem nie wiedziałam że jest dzisiaj pierwszy dzień kalendarzowej wiosny.Nie zrobiwszy dziwnej miny jak to miałam w zwyczaju myslałam o dzisiejszym dniu.
12 2 12