Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:21:19+01:00
Kości długie: ramieniowa, łokciowa,strzałkowa,piszczelowa
kości krótkie:kości stępu
kości płaskie:łopatka, miednicy,
kości różnokształtne:nadgarstek,kręgi
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:21:34+01:00
Kość długa (np. udowa, piszczelowa, ramienna)
Kości krótkie (np. nadgarstka i stępu)
kości płaskie (łopatka, mostek)
kości różnokształtne: (kręgi)