Kraj Wolne media Kara śmierci Wolność Religii

Niezawisłe sądy



Polska

USA

Holandia

Korea Północna

Chiny

Arabia Saudyjska




Do tych krajów wypiszcie podane rzeczy Niezawisłe sądy, Wolność Religii itp ( to u góry) . pilne !!!

daje 20 pkt !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:24:07+01:00
Polska -Wolne media Wolność Religii Niezawisłe sądy

USA-Wolne media, Kara śmierci Wolność Religii Niezawisłe sądy

Holandia-Wolne media Wolność Religii Niezawisłe sądy

Korea Północna,Kara śmierci Wolność Religii

Chiny-Kara śmierci Wolność Religii

Arabia Saudyjska Kara śmierci



5 4 5
2010-03-11T15:25:15+01:00
Polska -Wolne media Wolność Religii
USA-Wolne media, Kara śmierci Wolność Religii
Holandia-Wolne media Wolność Religii
Korea Północna,Kara śmierci Wolność Religii
Chiny-Kara śmierci Wolność Religii
Arabia Saudyjska Kara śmierci
3 3 3