Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:22:41+01:00
Wzorem są dla nas ludzie napełnieni Duchem Świętym, którzy nadają bieg historii i przemieniają ludzkie serca. Patrzymy na następcę Chrystusa – Papieża Jana Pawła II, który tyle dobra wnosi w życie, świata i poszczególnych jednostek. Patrzymy również na Matkę Teresę z Kalkuty, która za grobu pamięta o ludziach wyklętych i zapomnianych, odkrywając piękno i godność człowieka jako dziecka Bożego.
Przyjdź duchu Święty umocnij nas i obdarz siedmiorakimi darami.
W imieniu zgromadzonej tu młodzieży, proszę Księdza Biskupa o udzielenie nam sakramentu bierzmowania.
3 3 3
2010-03-11T15:23:45+01:00
Duchu święty bardzo cię prosze pomóż mi przygotować się dobrze fdo bierzmowania, bo chciałbym być bliżej Pana Boga stwórcy świata i jezusa chrystusa. Amen.
2 3 2
2010-03-11T15:24:10+01:00
Przyjdz Duchu Swiety,
wstap we mnie podczas bierzmowania.
Odpusc nam nasze grzechy.
Prosmy Ciebie o nawrocenie oraz
powrocenie na dobra i wlasciwa droge do Boga.
Duchu Swiety Przyjsc do mnie i wybaw mnie od zla wszelkiego.

Moze pomoglam :)
2 3 2