Odpowiedzi

2010-03-11T15:25:58+01:00
Ja lubię plastykę ponieważ pomaga mi w wyrażaniu siebie poprzez sztukę. Rozwija ona wyobraźnię dając niesamowicie wielkie pole do manewru mojemu umysłowi. Sztuka to jest to co mnie pociąga.
47 1 47
2010-03-11T15:27:37+01:00
Moimi ulubionymi przedmiotami jest wychowanie fizyczne i plastyka,ponieważ lubię sport i malowanie.Lubię bardzo rysować i jestem w tym nie najgorsza.Te dwa przedmioty pozwalają mi rozwinąć moje umiejętności dlatego tak je lubię.



Mam nadzieje że ci pomogłam pozdrawiam.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:27:41+01:00
Moim najbardziej ulubionym przedmiotem jest plastyka.Uwielbiam malować.Jeżeli są jakieś konkursy plastyczne, to się na nie zapisuję.Uważam, ze plastyka jest nam potrzebna,gdyż to na niej uczymy się malować,rysować i poznawać różne sztuki np.Gotycką.
1 5 1