Odpowiedzi

2010-03-11T15:25:37+01:00
Wieczorem pójde do kina albo pojadę do mojej siostry.
Tego aktora bardzo cenię, bo umie wspaniale grać.
Najpierw przeczytam książkę , a potem zjem obiad.

DASZ NAJ:):):):)????????????????
proszę
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:27:24+01:00
Wieczorem pójdę do kina i zjem z kolegami lody.
Tego aktora bardzo cenię za to że umie wspaniale śpiewać.
Najpierw przeczytam książkę a potem pójdę spać.
12 2 12
a czy to są zdania złorzone podrzędnie czy współrzędnie?
a czy to są zdania złozone podrzędnie czy współrzędnie?
2010-03-11T15:29:13+01:00
Wieczorem pójdę do kina, obejrzę sobie premierę film a potem pójdę do kawiarni.
Tego aktora bardzo cenię oraz chciałbym go bliżej poznać i się z nim zaprzyjaźnić.
Najpierw przeczytam książkę i odrobię lekcję a później wyjdę z kolegami pograć w piłkę.
10 2 10