Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:30:27+01:00
Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie do klasy pierwszej o profilu europejskim, z rozszerzonym programem języka angielskiego. w roku 2010/2011.
Prośbę swą motywuje tym, że od dawna interesuję się lingwistyką. W przyszlosci chcialbym robic cos w tym kierunku. Na swoim koncie mam wiele osiagnięć m.in tytuł lureta olimpiady z j. angielskiego.
Proszę o pozytywne rozpatzrenie mojej prosby
2010-03-11T15:55:42+01:00
Warszawa, dn.23.03.2010r

PODANIE DO DYREKTORA LO W WARSZAWIE

Proszę o zapisanie mojej córki Joanny Kot do klasy I LO w Warszawie przy ul. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego. Równocześnie proszę o wpisanie mojej córki na listę osób z rozszerzonymi lekcjami z języka angielskiego.
Z poważaniem,
Małgorzata Kot.



datę, miejscowość, ulicę szkoły, dane dziecka i matki możesz zmienić ;]