Odpowiedzi

2010-03-11T15:33:17+01:00
Bagniczka drobna
bagniczka pływająca
czubek delikatny
czubek główkowaty
błotniszek wełnisty
błyszcze włoskowate
brodek zwisły
długoszyj piłkowany
drabinowiec mroczny
długosz królewski
gałuszka kulecznica
języcznik zwyczajny
nasięźrzał pospolity
marsylia czterolistna
paprotka zwyczajna
pióropusznik strusi
podrzeń żebrowiec
39 4 39
Komentarz został usunięty
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:20:52+01:00
Do najpospolitszych naszych mchów należą:
-torfowiec /wystepuje w miejscach wilgotnych /
-płonnik pospolity /wilgotne lasy iglaste /
-widłoząb miotłowy /suche bory sosnowe /
-bielistka sina /bory sosnowe na kwaśnym podłożu /
-skrętek wilgociomierczy /rośnie na pogorzeliskach /
-prątnik /np.między płytami chodnika /
-merzyk fałdowany
-drabik drzewkowaty /mokre łąki /
-żurawiec fałdowany
-mokradłosz
sierpowiec /na bagnach /
-rokietnik Schrebera /najpospolitrzy mech w runie /
52 4 52