Zaznacz cechy, które dotyczą jajorodności literką J a cechy dotyczące żyworodności zaznacz literką Ż:
1.Zarodki rozwijają się w jajkach, które znajdują się poza organizmem samicy.
2.Zarodek rozwija się wewnątrz organizmu samicy.
3.Zarodek korzysta z substancji odżywczych zawartych w żółtku jaja.
4.Zarodek czerpie substancje odżywcze z organizmu matki.
5. Rozwój zarodka kończy się wylęgiem.
6.Rozwój zarodka kończy się porodem.
7. Występuje u większości zwierząt bezkręgowych i kręgowych.
8. Występuje przeważnie u ssaków, rzadko u innych zwierząt.



Z góry dziękuje...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:32:38+01:00
1.J
2.Ż
3.J
4.Ż
5.J
6.Ż
7.J
8.Ż
86 4 86
2010-03-11T16:14:28+01:00
1.j
2.ż
3.j
4.ż
5.j
6.ż
7.j
8.ż
75 4 75