Odpowiedzi

2010-03-11T15:35:05+01:00
Napisz coś w stylu:

wraz z kolegami/koleżankami chcieliśmy siedzieć razem, jednak nie było specjalnie dostosowanej ławki do 3 osób. Więc usiedliśmy w 3 przy 2 osobowej ławce. Nikomu przecież krzywda się nie stała, a my nie chcieliśmy by jedno z nas musiało siedzieć samo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:55:18+01:00
Ahahahha na prawdę masz napisać rozprawkę na taki temat? ;D

Na lekcji techniki siedzieliśmy w jednej ławce w trzy osoby, ponieważ jedna osoba, z nam bliskich nie miała z kim usiąść. Nie można pozostawiać ludzi osamotnionych i odrzuconych, szczególnie, jeśli są nam bliscy. Gdyby ta osoba, która siedziała jako trzecia z nami w ławce siedziała sama, to nie mogła by skupić się na lekcji, gdyż ciągle myslałaby tylko o tym, że sama siedzi i byłoby jej z tego powodu bardzo przykro i nie mogłaby ona skupić się na prezentowanej lekcji. Poza tym im więcej, tym ciekawsze myśli i koncepcje przychodzą do głowy i jest się aktywniejszym na lekcjach ;D

xD