Odpowiedzi

2010-03-11T15:40:09+01:00
Moim ulubionym aktorem jest Paweł Małaszyński. Tego aktora cechuje przede wszystkim żywiołowość oraz to, że zawsze potrafi odegrać wspaniale swoją rolę. Odegrał bardzo wiele roli w takich filmach jak ciacho, Magda M, Katyń czy też Świadek koronny. Chciałbym/abym poznać tego aktora bliżej i zaprzyjaźnić się z nim.
5 4 5
2010-03-11T15:42:09+01:00
Moją ulubioną aktorką jest Małgorzata Socha.
Ma ona 30 lat i jest aktorką.
Zagrała pierwszoplanowe role np. w 'Po sezonie' czy 'To my'.
Z seriali telewizyjnych najbardziej zabłysnęła w 'Brzyduli' jako serialowa Violka, kobieta która ma poczucie humoru i "przyciąga mężczyzn". W życiu prywatnym, ma męża, a w 2008 wystąpiła w 'Tańcu z gwiazdami' w parze z Robertem Kochankiem. ;)

Mam nadzieję, że tyle może być. ;)
Najwyżej coś dopiszesz. ;]
I proszę o NAJ, bo trochę się namęczyłam. ;))
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:42:46+01:00
Moim ulubionym aktorem jest Tomasz Karolak.Występuje on między innymi w filmie 39 i pół.Jest także po części piosenkarzem ponieważ w 39 i pół i nie tylko śpiewał dużo piosenek.Śpiewał piosenki takie jak "Zabiorę cię","Anarchia","Wszystko bez sensu.Podobają mi się także jego piosenki.Dla mnie najfajniejszą piosenką którą śpiewa jest piosenka "Zabiorę cię".
Tomasz występował nie tylko w filmach ale także w teatrze.Urodził się 21 czerwca 1971 roku w Radomiu.Pierwszą piosenkę wydał w roku 2008.W serialu 39 i pół występował jako Darek Jankowski.Wstępował nawet w jednym filmie krótkometrażowym i w jednym teledysku.Dostał 6 nagród i jeden tytuł.Jego pierwszą nagrodą była nagroda aktorska za rolę Drania w spektaklu "Kurka wodna"w Teatrze Nowym w Łodzi na XXVIII Opolskich Konfrontacjach Teatralnych,
Ma młodszego brata. Przez siedem lat jego partnerką życiową była Magdalena Boczarska.
5 3 5