Odpowiedzi

2010-03-11T15:36:32+01:00
Konserwatorzy dziel sztuki mają bardzo wiele pracy np.przy obrazach.Muszą dbać o to by się nie pobródził , by nie wypadł z ramy czy nie zepsół.Każdy konserwator jest bardzo cierpliwy ponieważ praca przy arcydziełach jest czasochłonna.To znaczenie jest ukryte ale oznacza ono pielęgnacje i dbałość o dzieła sztuki.
2 2 2
2010-03-11T15:36:41+01:00
Myślę że bez konserwatorów zabytków dzisiaj swiat byłby zwykły i nigdy nie poznalibyśy ciekawych historii tych dzieł. Bez nich takze zaniedbane zabytki mogłyby wyrządzić wiele szkód ludziom,którzy je oglądają.


nie jetem pewna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:37:28+01:00
Knserwator dzieł sztuki przyczyna się do zachowania znaczących, ważnych dzieł dla historii. Jego praca jest bardzo ważna ze zwględu na bezbenność przedmiotów którym "przedłuża żwyot". Dzięki konserwatorom sztuki w tym zabytkow, kolejne pokolenia mogą oglądać i podziwiać rzeczy,budowle i przedmioty w oryginalnej lub częściowo zachowanej formie.