Odpowiedzi

2010-03-11T15:43:27+01:00
Składniki :
- 2 jaja
- 4 kolana
Sposób wykonania :
Ucierać aż powstanie piana, Odstawić na 9 miesięcy .
A na koniec kupić wózek dziecięcy...

Mój sposób ;DD
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:45:26+01:00
Przepis na dobrego ucznia.

Składniki :
paczka rozsądku w formie żelek
10 litrów śliny lizusostwa
5 kg jabłek dla nauczyciela
garstka chęci najlepiej świeżej zebranej w ogródku o poranku
trochę nieogarnięcia na lekcji wf
10 zatemperowanych ołówków
6 gramów bystrości
tłuczek do zabijania lenistwa
2 półki na książki
kilka całusów mamy i spisanych słów zachęty od taty.
1 klejący plaster by nabyta wiedza dobrze przywierała

Sposób przyrządzenia:

W wielkiej misce wymieszać wszystkie składniki! Można dodać coś od siebie np. mundurek szkolny, dobre zdanie nauczycieli. Pamiętaj by nie dotknąć śliny czy innych składników gołą ręką, zakażenie gwarantowane ! Powstała masa ma być gęsta, by móc uformować zarys kujona! Na koniec wstawić do piekarnika, a po upieczenie wysłać na dodatkowe kursy nauki!

-
Dodaj coś od siebie i wydaje mi się, że się spodoba :D
1 5 1