Przekształć podane wypowiedzeniatak ,by zawierały orzeczenia.
Przypominam orzeczenie to część zdania informująca o czynnościach lub stanie podmiotu.Odpowieda na pytania :co robi? co się z nim dzieje ?
Zdania :
Cóż to za widok ! Przed nami niezwykła panorama. Po prawej stronie-kwitnące łąki. Po lewej ciemna ściana lasu, gdzieniegdzie-młode brzózki o soczyście zielonych listkach.A tam w oddali -srebrzysty potok. W drogę !

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:00:32+01:00
widzimy piękny widok.przed nami przed nami widnieje niezwykła panorama.po prawej stronie widzimy kwitnące łaki.po lewej stoi ciemna sciana lasu, gdzieniegdzie są młode brzózki o soczyście zielonych listkach. a tam w oddali płynie srebrzysty potok.chodzmy w drogę.



nie wiem czy to tak ale warto spróbować
2010-03-11T16:06:03+01:00
Cóż to jest za widok! Prze nami widzę niezwykłą panoramę.
Po prawej stronie są kwitnące łąki. Po lewej jest ciemna ściana lasu, gdzieniegdzie występują młode brzózki o soczyście zielonych listkach. A tam w oddali widać srebrzysty potok. Pójdźmy w drogę!