Odpowiedzi

2010-03-11T15:42:37+01:00
1 chcieć być najlepszym
2 pokazać że jest się ostrym i lepiej ze mną nie zadzierać
3 zwalić na kogoś winę
4 iść ale nie wiadomo do kąt
5 kłócić się z kimś
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:47:28+01:00
Rzadzic sie jak szara mysz - tego nie znam
pokazac lwi pazur - Wykazać się zaciętością, walecznością, męstwem
podrzucić komus kukułcze jajo - zrzucić na kogoś jakiś niemiły obowiązek
chodzic jak błedna owca - błąkać się bez celu
drzeć z kimś koty - zażarcie się z kimś kłócić
4 3 4