Odpowiedzi

2010-03-11T15:37:58+01:00
Jest to osoba, która pracuję zarazem bardzo dokładnie ,jak i szybko.
24 4 24
2010-03-11T15:40:17+01:00
Sens jest prosty.Jest to porównanie,czyli porównujemy coś do czegoś.Nie raz widzieliśmy jak mrówka pracowicie nosi potrzebne rzeczy do mrowiska.Mówimy tak o kimś kto bez przerwy pracuje,jest pracowity,lub zapracowany.Uważam,że jest to pozytywna cecha,jednakże nie należy z tym przesadzać.Liczę na naj-główka pracuje.
Justysia.
15 4 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:41:13+01:00
To zdanie mowi o czlowieku ktory lubi pracowac i zadnej pracy sie nie boi, robi to dokladnie i solidnie. praca uszlachetnia czyli mozemy powiedziec tez ze to czlowiek szlachetny mrowki to bardzo pracowite stwozenia, jesli czlowiek uslyszy takie zdanie na swoj temat to moze byc dumny z siebie bo to w jakims stopniu jest komplement
26 4 26