1. Oblicz Pole Kwadratu o boku długości:
a)11cm, b) 40,2dm, c) 3⅖m, d) 2m7 cm
2.Oblicz pole prostokąta o wymiarach:
a) 6cm x 12 cm , b) 3dm x 25cm c) 5m x 1,5 dm , d) 8cm x 70 mm e) 4½ m x 3,2 f) 3 m 5 cm x 2 m 15 cm.....Proszę po muszcie

3

Odpowiedzi

2010-03-11T15:40:26+01:00
1.
a)11cm*11cm=121cm2
b)40,2dm*40,2dm= 1616.04dm2

2.
a)6cm*12cm=72cm2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:41:27+01:00
Zad.1

a) 121 cm2
b) 1616,04 dm2
c) 11,56 m2
d) 42849 cm2

zad.2

a) 72 cm2
b) 750 cm2
c) 7500 cm2
d) 56 cm2
e) nie podałaś jednostki - jeśli obydwa to metry to wynik: 14,4
f) 65575 cm2
1 1 1
2010-03-11T15:42:16+01:00
A)121cm²
, b) 1616,04dm², c) 11,56m², d) 4,28m²
2.Oblicz pole prostokąta o wymiarach:
a) 72cm² , b) 750cm² c) 75 dm² , d) 5600mm² e) 14,4m² f) 6,56m²
1 4 1