Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-10-24T10:58:33+02:00
1409-1411 - Wielka wojna z Zakonem

1454-1466 - Wojna trzynastoletnia

1466- Pokój toruński

1519- Wojna polsko-krzyżacka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:00:42+02:00
1409-1411-wielka wojna z Krzyżakami. bitwa pod Grunwaldem(15 lipca 1410r.)
1454-1466-wojna trzynastoletnia wygrana przez Polskę, II pokój toruński
1466-podział państwa krzyżackiego na Prusy Królewskie i Prusy Zakonne
1519-ostatnia wojna z Krzyżakami wygrana przez Polskę