Zad.1
Namiot kosztował 380zł.Jego cenę obniżono o 1/10 .Cenę namiotu obniżono ?

zad2.krzynka waży 14,5kg , a małe pudełko z sokami jest od niej o 155kg lżejsze.Ile waży małe pudełko?

zad.3
W klasie IV c jest 24 uczniów >WE wtorek 1/6 była nieobecnych.Ile uczniów było obecnych ?

zad.4
Kupiono 9 butelek napoju o pojemności 1/3 litra ,12 butelek o pojemności 2 litra 1/2 i 20 butelek o pojemności 1/4 litra.Ile litrów napoju kupiono łącznie ??

3

Odpowiedzi

2010-03-11T15:42:42+01:00
Zad 1
380 : 10 = 38

zad 3
24 : 6 = 4
2010-03-11T15:49:42+01:00
Zad.1
380/1 x 1/10 = 38
Odp: Cenę namiotu obniżono o 38zł.

Zad.3
24x1/6 = 4
24-4=20

Dalej nie mogę rozwiazać bo mam duuzo lekcji.. ;
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:49:48+01:00
Zad.1
380 : 10 = 38
380 - 38 = 342
Odp. Cenę namiotu obniżono o 38zł.

zad.3
24:6= 4
24-4= 20
Odp.we wtorek w klasie IVc było 20 uczniów
zad.4
33ml * 9 =297
250ml * 12 = 2100
20ml * 20= 400
297+2100+400=2797ml=27l i 97ml