Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:46:28+01:00
Mój tata zerknął na obraz.
Ola odgarnęła włosy.
Ala i Weronika pojęły potrzebę nauki.
Wacek i Jacek razem krzyknęli.
Tomek wyjął z plecaka klej.
Ola przyjęła podarunek.
Basia stanęła z Iwoną.
Daria zwinęła kanapkę.

1 5 1
2010-03-11T15:47:02+01:00
1.Marek dzisiaj na polskim zerknął w pracę domową kolegi.
2.Joanna odgarnęła włosy , które przeszkadzały jej w odrabianiu pracy domowej.
3.Koleżanki Zuzi dopiero pojęły jej zamiary
4.Strażnicy krzyknęli ze strachu gdy zobaczyli przebranego Jarka
5.Złodziej wyjął nóż z kieszeni.
6.Marta przyjęła łapówkę od chorego.
7.Magda stanęła gdy usłyszała obelgi odniesione do niej.
8.Kiedy Piotrek wszedł do pokoju Ada szybko zwinęła rachunki.
1 5 1
2010-03-11T15:49:11+01:00
Krzysiek zerknął zalotnie na Kasię
Podczas wakacji wszystkich ogarnęła tęsknota za domem
Dopiero wczoraj dziewczyny pojęły o co chodzi w zadaniu z matematyki
Gdy chłopcy zobaczyli ducha wszyscy krzyknęli równocześnie
Złodziej napadając staruszkę wyjął nóż z kieszeni
Edyta wczorajszą poraszkę przyjęła z godnością
Kasia stanęła gdy zobaczyła swoją przyjaciółkę
Panie w sklepie zwinęła taśmę do firan.
1 5 1