Odpowiedzi

2009-10-24T11:01:27+02:00
Grecja lezy na polwyspie Peloponez. Morza oblewające Grecję to: od wschodu morze Egejskie, od zachodu morze Jońskie a od południa morze Kreteńskie. Stolica Grecji sa Ateny. Najwieksza wyspa to Kreta
27 4 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:03:52+02:00
A) Peloponez
b) od zachodu oblewa Grecje morze Japońskie
od wschodu Grecje oblewa morze Egejskie
od południa Grecje oblewa morze Sródziemne
c) Stolicą Grecji jest Atena
d) największymi wyspami są Kreta, Eubea i Rodos ale najwieksza z nich to KRETA.

PROSZĘ BARDZO I POZDRWAIAM ;)
22 4 22
2009-10-24T11:32:17+02:00
1.Grecja leży na Półwyspie Bałkańskim.
2.Ma dostęp do czterech mórz:
-Morze Egejskie, Morze Kreteńskie na wschodzie
-Morze Jońskie na zachodzie
-Morze Śródziemne od południa
3.Stolicą państwa są Ateny.
4.Największą wyspą należącą do Grecji jest Kreta.
13 4 13