Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:10:22+01:00
1.Imię Ojca Fryderyka.
2.Smutny, wolny i pełen emocji utwór, forma muzyczna inspirowana poetyckim nastrojem ciemnej nocy.
3.Pewien walc, który tylko Chopin potrafił wykonać w minutę.
4.Drobne Chopinowskie kompozycje, które pisał już w wieku 7 lat, również stary polski samochód.
5.Żelazowa... rodzinna miejscowość Fryderyka.
6.Rodzaj utworu pisanego przez Chopina, również ciasto.
7.Tytus, dobry przyjaciel Fryderyka Chopina.
8.Dzienniki które Chopin pisał w trakcie drogi do Francji.
9.Etiuda którą Chopin napisał pod wpływem emocji, gdy dowiedział się o powstaniu w Polsce.
10.Inaczej kompozytor, wspaniały gracz i twórca, którym Chopin bez wątpienia był.

M I K O Ł A J
N O K T U R N
M I N U T O W Y
P O L O N E Z
W O L A
M A Z U R E K
W O Y C I E C H O W S K I
S T U T T G A R D Z K I E
R E W O L U C Y J N A
W I R T U O Z

Chociaż 3 punkty to niewiele za taką pracę, masz szczęście że uwielbiam Chopina ;p
9 4 9
2010-03-11T16:54:38+01:00
1. pisarKa
2. rOmantyzm
3. Maria
4. słuPsk
5. pianinO
6. francisZek
7. justYna
8. nokTurny
9. mikOłaj
10. paRyż

1. Była nią przyjaciółka i towarzyszka życia F.CH
2. Okres w którym tworzył F.CH
3. Imię osoby której Chopin ofiarował 2 swoje tańce polskie
4. Jedno z miast w którym znajduje sie pomnik f.Ch
5. Instrumen na którym grał F.CH
6. Drugie imię Chopina
7. Miała tak na imię matka Fryderyka.
8. Napisał ich 19
9. Imię Ojca Chopina
10. Miasto w którym zmarł F.CH
15 4 15