Hej:* proszę Was pomóżcie mi... mam do zrobienia z niemieckiego taką kartkę na ocenę a kompletnie nie wiem jak się za to zabrać... bo niemiecki to u mnie niestety nic specjalnego... ;/

zad 1.
Połączyć odpowiednio: (czyli połączyć tak że np do 1 pasuje A.)
1.In der Stadt
2.Am Abend
3.Im Garten
4.Über dem See
5.In der Sporthalle
6.Im Gebirge
7.Im Meer
8.In der Sonne

A) Ich spiele Voyleball
B) Ich schwimme
C) Ich grille
D) Ich sonne mich
E) Ich segle
F) Ich fahre Ski
G) Ich sitze am Lagerfeuer
H) Ich besuche das Museum

zad. 2
Wstaw odpowiednio w kropki DAFÜR lub DAGEGEN

1. Er will an den See fahren. Er ist.................
2.Er möchte nicht mit dem Intercity fahren. Er ist...............

zad. 3

Utwórz zdania ze spójnikiem ,,weil,, według wzoru:

den Regenmantel, nicht nass sein wollen
Wir nehmen den Regenmantel, weil wir nicht nass sein wollen.

1. die Gummistiefel, nasse Füsse nicht bekonnem

2. der Schlafsack, die ganze Zeit im Zelt schlafen

3. die Spielkarten, beim schlechten Wetter Karten spielen

4. das Badeanzug, sehr oft im See schwimmen

5. die Zahnbürste, sich die Zähne putzen

6. das Abendkleid, einmal ins Theater gehen

zad.4
Przetłumaczyć:

1. Ich schlage vor, wir fahren aufs Land.
2. nein, lieber nicht.
3. Übermorgen Mesichtige ich ein Museum
4. Er macht einen Ausflug ins Gebirge.
5.Der Segelkurs dauert 5 Tage
6. Sie fliegt mit dem Flugzeug nach Frankfurt


zad. 5
Napisać zdania w Perfekcie:

1. Peter geht zum Gate 12
2. Das Flugzeug starter pünktlich
3. Unsere Klasse macht einen Ausflug nach Berlin
4. Wir fahren von Dębowiec über Jasło nach Warszawa.
(i zaznaczam że Dębowiec i Jasło to nazwy miejscowości:*)

zad.6
tu trzeba było wypisać swoje dane ale wypiszcie byle jakie np. imie czy nr tel to wymyślcie :) żebym tylko wiedziała co to znaczy i o co chodzi:)

Anmeldeformular:

1. Vorname .............
2. Name ............
3. Geburtsdatum .............
4. Geburtsort .............
5. Adresse PLZ .........
Ort .............
Hausnummer .............
6. Telefonnummer.............
7. handynummer .............
8. E - mail ..........
9. Geschlecht ............
Männlich ............
Weiblich ..............

I jeszcze raz proszę wszystkich bardzo bardzo bardzo! pomózcie!!!!:(:(:(:(:( :**** wiem że trochę tego jest ale to chyba nie jest takie bardzo trudne dla kogos kto umię niemiecki... :)

Z góry Dziękuję:*:*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:51:12+01:00
Zad 1.

1 H
2 G
3 C
4 E
5 A
6 F
7 B
8 D

chyba ok :)



1 5 1
2010-03-11T16:13:12+01:00
4..
1. Proponuję udać się do kraju.
2. Nie, lepiej nie.
3. Pojutrze I Mesichtige muzeum
4. On sprawia, że wyjazd w góry.
5.Składnik żeglarstwo kurs trwa 5 dni
6. Ona leci samolotem do Frankfurtu
Proszę..I jedno z głowy;p