Odpowiedzi

2010-03-11T15:52:10+01:00
M. siła marzeń
D. siły marzeń
C. sile marzeń
B. siłę marzeń
N. siłą marzeń
Ms. sile marzeń
W. siło marzeń

M. własne słowa
D. własnych słów
C. własnym słowom
B. własne słowa
N. własnymi słowami
Ms. własnych słowach
W. własne słowa

M. ślad na piasku
D. śladu na piasku
C. śladowi na piasku
B. ślad na piasku
N. śladem na piasku
Ms. śladzie na piasku
W. śladzie na piasku
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:57:11+01:00
M.: siła marzeń, własne słowo, ślad na piasku
D.: siły marzeń, własnych słów, śladu na piasku
C.: sile marzeń, własnemu słowu, śladowi na piasku
B.: siłę marzeń, własne słowo, ślad an piasku
N.: siłą marzeń, własnym słowem, śladem na piasku
Msc.: sile marzeń, własnym słowie, śladzie na piasku
W.: siła marzeń, własne słowo, ślad na piasku
12 4 12
dzięki ale jest 1 błąd tam nie ma być siła marzeń tylko osobno siła i osobno marzeń