Odpowiedzi

2010-03-11T15:52:51+01:00
Inteligencja:
rewelacyjna sprawność umysłowa ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:52:55+01:00
1.inteligencja - nazwa warstwy społecznej będąca głównym nośnikiem kultury narodowej, w Polsce kształtująca się począwszy od 2. połowy XIX wieku
2.inteligencja - rodzaj szczególnej sprawności umysłowej,
inteligencja płynna
inteligencja skrystalizowana
typy inteligencji:
inteligencja kognitywna (abstrakcyjna)
inteligencja werbalna
inteligencja emocjonalna
inteligencja społeczna
inteligencja twórcza