Odpowiedzi

2009-10-24T11:13:13+02:00
MIAŁAM TO OSTATNIO NA OSIE WIEC NAPEWNO BEDZIE DOBRZE ;)

wtórne :
LUKSUSOWE 1) willa 2)basen
WYŻSZEGO RZĘDU 1) samochód 2)laptop 3) praca 4)orginalne ubrania

pierwotne :
PODSTAWOWE 1) dom 2)jedzenie 3)picie 4) ubrania 6) rodzina
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T14:20:46+02:00
Potrzeby biologiczne:
-jedzenie
-bezpieczeństwo
-wypoczynek
potrzeby psychiczne:
-samorealizacja
-przyjaźń
-sukces
potrzeby społeczne:
-szacunek
-zrozumienie
-uznanie społeczne
potrzeby kulturalne:
-czytanie książek
-zdobywanie informacji
-oglądanie filmów
3 3 3