Odpowiedzi

2010-03-11T15:56:37+01:00
1. czyli innym słowem mówić do siebie coś bez sensu.
2. czyli ktoś coś powiedział i ty to usłyszałeś.
3. -
4. myśli o niebieskich migdałach.
5. -
6. to znaczy że żyje się tak dobrze, że nic po prostu nie brakuje, ze ktoś ma wszystko co zapragnie.
7.-
3 1 3
2010-03-11T16:01:35+01:00
Bąkac pod nosem
mówić coś cicho, niewyraźnie
obiło sie o uszy
słyszałam już to kiedyś
ziemia obiecana
coś oczekiwanego, nagroda, coś cennego, lepszego niż dotychczas
buja w obłokach
marzyć o czymś, rozmarzyć się
suchy jak pieprz
bardzo, bardzo suchy
jak u Pana Boga za piecem
czuć się bezpiecnie, dobrze i wygodnie
trafił jak kulą w płot
spudłować, chybić; powiedzieć lub zrobić coś nie mającego sensu z punktu widzenia osiągniętego celu
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:07:59+01:00
Bąknąć coś pod nosem - - powiedzieć coś niezrozumiale, niewyraźnie, cicho

obiło się o uszy - ktoś coś słyszał przypadkiem, mimochodem

ziemia obiecana - miejsce, które wydaje się rajem, ma zapewnić szczęśliwe życie

buja w obłokach - marzyć, nie liczyć się z realiami

suchy jak pieprz - bardzo suchy, wysuszony

jak u Pana Boga za piecem - wygodnie, bezpiecznie

trafić jak kulą w płot - powiedzieć coś nietrafnie, nie na temat lub zrobić coś niewłaściwie, niestosowanie


Liczę na najlepszą...
2 5 2