Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:55:38+01:00
) 22cm kwadratowe x100=2200 cm kwadratowych
Odp; Pokój ma powierzchnie 2200cm kwadratowych czyli 22m kwadratowe

2) (pole na mapie) = (pole w rzeczywistości) / k2
k2=1000*1000=1000000
360 m2 = 360 m * m=360*100cm*100cm=3600000cm2
(pole na mapie)= 3600000cm2/1000000=3,6 cm2

Dasz najjj
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T15:56:11+01:00
Ten pokój ma powierzchnię 22 metrów.
2 4 2
2010-03-11T16:02:04+01:00
22cm kwadratowe x100=2200 cm kwadratowych
Pokój ma powierzchnie 2200cm kwadratowych a to jest 22m kwadratowe
3 4 3