Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T15:58:13+01:00
Bo zazdrosc jest to grzechem, wobec Boga i ludzi. Po co komus cos zazdroscic? Mozna poprostu radowac sie razem z nim :)
2010-03-11T16:12:59+01:00
Człowiek nie powinien być zazdrosny ani zawistny względem drugiego człowieka gdyż zazdrościć drugiemu człowiekowi to tak jak zazdrościć Bogu.Jesteś zawistny względem drugiego człowieka jesteś zawistny względem Boga.