Odpowiedzi

2010-03-11T16:01:03+01:00
2010-03-11T16:05:52+01:00
P=a*h
16=8*h
h=16/8
h=2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:09:46+01:00
W rownoległoboku sa 2 wysokości.
bok a=8cm bok b=4 cm p=16cm² wzor p=a*h
to przeksztalcamy wzor, zeby wyznaczyc wysokosć.
czyli h=p:a( mozna zapisac w postaci kreski ułamkowej)
to bedzie h=16 cm² :8cm=2 cm to jest krotsza wysokosc
a dluzsza wysokosc to h=16 cm²: 4 cm=4 cm.
1 5 1