Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:02:04+01:00
Drogi Adamie czy nie bałeś się zbójców?
Adasiu czy panienka (nie pamiętam imienia) jest Twoją pierwszą miłością?
Jak się czujesz jako bohater?
Jakie to uczucie gdy nauczyciel zwraca się do Ciebie z prośbą?
2010-03-11T16:03:07+01:00
1. Do jakiej szkoły uczęszczasz?
2. Czym zajmują się twoi rodzice?
3. Czy miałeś przezwisko w szkole? Jeżeli tak to jakie?
4. Jaka jest twoja największa zaleta?