Odpowiedzi

2009-10-24T11:18:13+02:00
Książka opowiada o problemach związanych z miłością oraz wyzwaniach związanych z dorastaniem wśród młodzieży. Jej bohaterami jest czwórka przyjaciół: Ula, Pestka, Julek i Marian. Akcja książki rozgrywa się w małej wsi, w Olszynach położonych około 150 km od Warszawy. Podczas wakacji dzieci znajdują wyspę powstałą po wiosennej powodzi, gdzie spędzają później dużo czasu. Zagospodarowują ją: robią szałas, ustawiają żerdzie aby dostęp do niej był łatwiejszy. Pewnego dnia na wyspie pojawia się tajemniczy chłopak. Okazuje się że chłopak jest ranny, więc paczka przyjaciół postanawia się nim zaopiekować. Z początku chłopiec jest małomówny, lecz z czasem wyjawia przed załogą swoje sekrety.
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:33:07+02:00
Co ty robisz ?
Nic ..
Jak to nic?
Czekałam, aż się obudzisz - rzekła z wysiłkiem.
Dlaczego?
... Bo może trzeba ci pomóc ?
...
...
Jeśli chcesz, oczywiście ,bo może nic ci nie potrzeba?
NIe odpowiedział
Zdaje mi się , że jesteś chory -- wyjaśniła .
Chory? -- Zamrugał powiekami .
...
...
Myśle , że masz gorączke .
Uspokojony , rzekł niedbale;
MOżliwe . Nic wielkiego!
Nie powinieneś spać na ziemi . -- Zabrzmiało to rozsądnie i życzliwe . Roześmiał się .
Dlaczego nie powinienem ?
To bardzo niezdrowo .
Znowu się roześmiał .
Boli cię coś?
noga mnie boli .Przebiłem szkłem .
Dawno?
Trzy dni temu . A wczoraj spuchło jak cholera robi się jakieś świństwo .
Jak więcej to pisz do mnie ;)
7 3 7