Odpowiedzi

2010-03-11T16:04:39+01:00
Owoce warzywa nasiona makarony ryż ryby sery mleko masło oleje
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:05:02+01:00
Wegetarianizm – rodzaj diety charakteryzujący się wyłączeniem z posiłków produktów pochodzenia mięsnego i ewentualnie jaj lub nabiału z pobudek moralnych, etycznych bądź zdrowotnych. W języku potocznym wegetarianizm to zbiór kilku diet, które w różnym stopniu ograniczają spożywanie produktów pochodzenia zwierzęcego. :) Proszę :)

2010-03-11T16:05:20+01:00
Wegetarianin jada warzywa, owoce, orzechy, rośliny strączkowe oraz smażone warzywa.