Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:10:31+01:00
modlitwa
czytanie bibli
głoszenie dobrej nowiny
chodzenie na religie
chodzenie do kościoła
odwiedzanie miejsc świętach
praktykowanie świąt
rozmowa z bogiem
czytanie psalmów itp
1 1 1
2010-03-11T16:12:50+01:00
1. co niedziele chodzić do kościoła.
2. czytać pismo święte.
3. uczestniczyć w lekcjach religi.
4. przyjmować komunie święta.
5. chodzić do spowiedzi.
6. chodzić na pierwsze piątki miesiąca.
7. przynajmniej raz w życiu iść na pielgrzymkę do Częstochowy.





Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:16:45+01:00
1)Codziennie chodzić do Kościoła
2)Korzystać z rad ludzi doświadczonych i prawych
3)Codzienna lektura Pisma Świętego
4)Modlić się częściej
5)Modlić się intensywniej
6)Należeć do Ruchu Apostolstwa Młodzieży lub Katolickiego Stowarzyszenia Młodzieży
7) Korzystać z sakramentu pokuty
8)Często chodzić do komunii
9)Uczestniczyć w lekcjach religii
10)Odbywać piesze pielgrzymki