Najczęściej spotykany w Polsce.Dobrze pływa lubi środowisko wilgotne.Poluje zarówno w wodzie jak i na lądzie.Większość ofiar połyka żywcem.Jest nieszkodliwy dla ludzi.Ma zmienne ubarwienie ciała.
Podpowiedź to gad albo zaskroniec zwyczajny albo wąż Eskulapa
Proszę o szybką odpowiedź na jutro mam

3

Odpowiedzi

2010-03-11T16:09:50+01:00
2010-03-11T16:10:26+01:00
Zaskroniec zwyczajny na 100% :)
wąż eskulapa bardzo rzadko występuje w Polsce, jeśli już to na południu...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-11T16:38:58+01:00
Napewno to będzie zaskroniec zwyczajny...
Wąż Eskulapa jest bardzo rzadko spotykany w Polsce , a poza tym zaskroniec zwyczajny jest wężem niejadowitym i dlatego jest nieszkodliwy dla ludzi .
2 3 2