Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-24T11:34:50+02:00
1promil=0,001
4,5promila=0,0045
6,8promila-0,0068
1,5 promila-0,0015
0,5promila=0,0005
5promila=0,005

58 promila, - 5,8 procent
96p - 9,6
42p - 4,2
6p - 0,6
1p - 0,1
9p - 0,9
10p - 1
200p - 20
0,1p - 0,01
0,4p - 0,04
0,9p - 0,09
6,5p - 0,65
3,5p - 0,35
6,2p - 0,62
13,5p 1,35

ZAMIENIAJĄC PROMILE NA PROCENTY TRZEBA ZWSZE PODZIELIĆ PRZEZ 10
2009-10-24T11:34:53+02:00
Zad 1
1pr - 0.001
4,5 - 0,0045
6,8 - 0,0065
1,5 - 0.0015
0,5 - 0,0005
5 - 0.005

Zad2 5,8%;
9,6%;
4,2%;
0,6%;
0,1%;
0,9%;
1%;
20%;
0,01%;
0,04%;
0,09%;
0,65%;
0,35%;
0,62%;
1,35%
2009-10-24T11:35:29+02:00
promile na ułamki dziesiętne
0,001
0,0045
0,0068
0,0015
0,005
0,005
promile na procenty
5,8 %
9,6 %
4,2 %
0,6 %
0,001 %
0,009 %
0,001 %
0,002 %
0,001 %
0,004 %
0,009 %
0,065 %
0,035 %
0,062 %
0.0135 %