Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:13:27+01:00
Czas zabierać się do pracy i nadrobic wszystkie zaleglości. Rozejrzyj sie ktoś pilnie potrzebuje twojej pomocy. Musisz trochę odpocząć . Niedługo los się do ciebie uśmiechnie powinieneś zagrać na loterii.
2 5 2
2010-03-11T16:18:03+01:00
Marcin jest wodnikiem o to horoskop na najbliższy czas : dzisiaj będziesz miał okazje na poprawienie ocen . Wodniki nie będą też narzekać na brak adoratorów - wieczorna randka okaże się udana.
Marcin jest wysokim blondynem , ma brązowe oczy i duże usta.