Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:12:17+01:00
A)x=8
b)2
c)-4
d)-4,8
e)-4
4 3 4
2010-03-11T16:17:30+01:00
A)4x-8=24
4x=24+9
4x=33 |:4
x=8,25
b)20-4x=12
-4x=12-20
-4x=-8 |:(-4)
x=2
c)36=4-8x
-8x=36-4
-8x=32 |:(-8)
x=-4
d)-5x=24 |:(-5)
x=-4,8
e)6=3-0.75x
6-3=-0.75x
-0.75x=3 |:(-0.75x)
x=-4
1 5 1
2010-03-11T16:34:09+01:00
A) x= 8
b) x= 2
c) x= -4
d) x= -4,8
e) x= -4

Mam nadzieję, że pomogłam xD
1 5 1