Hej . ;) Proszę o przetłumaczenie tego tekstu na język niemiecki.

W mojej grupie jest 11 osób, 4 dziewczyny i 7 chłopców.
Lubimy się i jesteśmy zgraną grupą, chętnie sobie pomagamy.
Mieszkamy niedaleko siebie i tworzymy paczkę przyjaciół.
Znamy się już długo i wszyscy uczęszczamy do klasy 1b.

3

Odpowiedzi

2010-03-11T16:16:10+01:00
In meine Gruppe beträgt 11 Personen, 4 Mädchen und 7 Jungen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:17:41+01:00
In meiner Gruppe beträgt 11 Personen, 4 Mädchen und 7 Jungen.
Wir genießen und sind eine harmonische Gruppe, bereit, sich selbst zu helfen.
Wir leben in der Nähe von einander und schaffen eine Packung von Freunden.
Wir haben schon eine lange Zeit und an allen Klasse 1b.
2010-03-11T16:35:38+01:00
In meiner Gruppe beträgt 11 Personen, 4 Mädchen und 7 Jungen.
Wir genießen und sind eine harmonische Gruppe, bereit, sich selbst zu helfen.

Wir leben in der Nähe von einander und schaffen eine Packung von Freunden.

Wir haben schon eine lange Zeit und an allen Klasse 1b.