Odpowiedzi

2010-03-11T16:16:00+01:00
Cecha osoby lub rzeczy, która może wyróżniać ją spośród innych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-11T16:17:02+01:00
To jest cos, co charakteryzuje jakis przedmiot badz osobe. Np dla iluzjonisty atrybutem moze byc kapelusz itd
1 5 1
2010-03-11T16:17:02+01:00
Jest to rzecz którą ten ktoś sie posługuje na co dzień.. np. była sobie pewna kobieta i codziennie chodziła z załóżmy młotkiem i z tego była znana i włąsnie ten młotek stał sie jej atrybutem..

Cecha osoby lub rzeczy, która może wyróżniać ją spośród innych; własność, właściwość tej osoby lub rzeczy.